Veelgestelde vragen

 

Vragen over een abonnement

Wanneer ontvang ik mijn eerste nummer?
Ik woon niet in Nederland, kan ik een abonnement nemen?
Online lukt het niet om abonnee te worden, kan dit op een andere manier?
Ik ben abonnee en heb geen Natuurfotografie Magazine ontvangen
Ik ben abonnee en wil mijn abonneenummer opvragen / Waar vind ik mijn abonneenummer
Ontvang ik als abonnee een pasje om van mijn kortingen gebruik te maken?
Waar vind ik de voordelen en kortingscodes als abonnee?
Hoe maak ik als abonnee een account aan?
Bij het aanmelden heb ik een machtiging gegeven om het abonnementsgeld af te schrijven. Wanneer wordt dit afgeschreven?
Hoe vaak verschijnt Natuurfotografie Magazine per jaar?
Wordt mijn abonnement automatisch stopgezet of is het doorlopend?
Ik wil mijn abonnement opzeggen, waar doe ik dat?

Als abonnee wijzigingen doorgeven

Ik wil een wijziging in mijn abonnement doorgeven, bij wie kan ik terecht?
Ik ben abonnee en wil mijn adres wijzigen
Ik wil de betaalwijze aanpassen

Cadeau-abonnementen

Als er een aanbieding met een welkomstgeschenk is, wie ontvangt dan het welkomstgeschenk bij een cadeau-abonnement?
Als ik een abonnement cadeau geef, moet deze persoon het zelf weer opzeggen als diegene dat wilt of loopt het automatisch af?

Vragen over het magazine zelf

Zijn er ook losse edities van het magazine verkrijgbaar?
Kan ik ook zelf foto’s insturen voor het magazine?
Kan ik een inkijkexemplaar van Natuurfotografie Magazine bekijken?

Andere vragen

Andere vraag dan over Natuurfotografie Magazine of een abonnement?

 

Wanneer ontvang ik mijn eerste nummer?
Bij het afsluiten van je abonnement wordt aangegeven welke editie je als eerst ontvangt. De verschijningsdatum van het magazine vind je hier.

Ik woon niet in Nederland, kan ik een abonnement nemen?
Ja, het is ook mogelijk een abonnement af te sluiten vanuit het buitenland. Let wel dat het abonnement dan duurder kan uitvallen in verband met hogere verzendkosten. Het is uiteraard ook mogelijk om een digitaal abonnement af te sluiten.

Online lukt het niet om abonnee te worden, kan dit op een andere manier?
Lukt het niet om online je abonnement af te sluiten? Neem dan contact op met onze partner Abonnementenland via: klantenservice@aboland.nl of 0251 – 257 924.

Ik ben abonnee en heb geen Natuurfotografie Magazine ontvangen
Wat vervelend dat je Natuurfotografie Magazine niet hebt ontvangen. Je kunt dit via deze pagina doorgeven zodat er een nalevering kan worden gedaan.

Ik ben abonnee en wil mijn abonneenummer opvragen / Waar vind ik mijn abonneenummer
Het abonneenummer van Natuurfotografie Magazine staat vermeld op de adresdrager die bij het magazine zit of kan worden opgevraagdvia de website.

Ontvang ik als abonnee een pasje om van mijn kortingen gebruik te maken?
Je ontvangt geen pasje. Om van de kortingen/voordelen behorende bij je abonnement op Natuurfotografie Magazine gebruik te maken, dien je eerst een account aan te maken op Natuurfotografie.nl. Nadat je bent ingelogd met dit account worden de kortingscodes zichtbaar op deze pagina.
Op deze pagina kun je een account aanmaken.

Waar vind ik de voordelen en kortingscodes als abonnee?
Als je bent ingelogd op Natuurfotografie.nl worden op deze pagina alle kortingscodes vermeld. Om in te loggen dient eerst een account te worden aangemaakt. Dat kan op deze pagina.

Hoe maak ik als abonnee een account aan?
Op deze pagina kun je een account op Natuurfotografie.nl aanmaken.

Bij het aanmelden heb ik een machtiging gegeven om het abonnementsgeld af te schrijven. Wanneer wordt dit afgeschreven?
Onze partner Abonnementenland verwerkt alle abonnementen van Natuurfotografie Magazine. Zij factureren wekelijks. Bij vragen of wijzigingen hierover kun je rechtstreeks met hen contact opnemen: klantenservice@aboland.nl of 0251 – 257 924.

Hoe vaak verschijnt Natuurfotografie Magazine per jaar?
Natuurfotografie Magazine verschijnt elke 2 maanden, dus 6x per jaar. Klik hier voor de verschijningsdata in 2019.

Wordt mijn abonnement automatisch stopgezet of is het doorlopend?
Het jaarabonnement wordt niet automatisch stopgezet maar is wel maandelijks opzegbaar.

Ik wil mijn abonnement opzeggen
Je kunt op deze pagina je opzegging van je abonnement op Natuurfotografie Magazine doorgeven. Je hebt hier je abonneenummer voor nodig.

Ik wil een wijziging in mijn abonnement doorgeven, bij wie kan ik terecht?
Wijzigingen aangaande je abonnement op Natuurfotografie Magazine kun je doorgeven aan onze partner Abonnementenland: klantenservice@aboland.nl of 0251 – 257 924.

Ik ben abonnee en wil mijn adres wijzigen
Je kunt je adreswijziging voor Natuurfotografie Magazine via deze pagina doorgeven. Je hebt hier je abonneenummer voor nodig.

Ik wil de betaalwijze aanpassen
Je kunt de wijziging van de betaalwijze van Natuurfotografie Magazine via deze pagina aanpassen.

Als er een aanbieding met een welkomstgeschenk is, wie ontvangt dan het welkomstgeschenk bij een cadeau-abonnement?
Degene die het abonnement op Natuurfotografie Magazine cadeau geeft, ontvangt het welkomstgeschenk.

Als ik een abonnement cadeau geef, moet deze persoon het zelf weer opzeggen als diegene dat wilt of loopt het automatisch af?
Ja dit klopt, een cadeau abonnement loopt automatisch af.

Zijn er ook losse edities van het magazine verkrijgbaar?
Losse edities van Natuurfotografie Magazine zijn verkrijgbaar in de winkel en via onze webshop.

Kan ik ook zelf foto’s insturen voor het magazine?
Er zijn verschillende lezersrubrieken in Natuurfotografie Magazine waarvoor je je foto kan insturen. Meer informatie hierover vind je op onze website.
Daarnaast is er elke twee maanden een andere photo challenge waaraan je mee kan doen. De winnende foto’s worden in Natuurfotografie Magazine gepubliceerd. Hiervoor kan je ook terecht op bovengenoemde pagina.

Kan ik een inkijkexemplaar van Natuurfotografie Magazine bekijken?
Op deze pagina is het inkijkexemplaar te bekijken van de laatst verschenen editie van Natuurfotografie Magazine.

Andere vraag dan over het abonnement zelf?
Heb je een vraag over Natuurfotografie Magazine welke niet over je abonnement zelf gaat? Deze vraag kun je stellen via klantenservice@natuurfotografie.nl of vul het contactformulier in.
We doen ons best je bericht binnen 2 werkdagen te beantwoorden.